پرش لینک ها

50 درصد بازار بیمه دست نخورده است

 

ماموريت اصلي متوليان صنعت بيمه حركت در مسير توسعه شاخص هاي بيمه اي و ارتقاي ضريب نفوذ بيمه در كشور است.
به گزارش بینا، سيد محمد كريمي كه در جمع مدیر کل و کارکنان دفتر ارزيابي عملكرد، حسابرسي داخلي و پاسخگويي به شكايات، سخن مي گفت با اعلام اين مطلب افزود: براي رسيدن به ميانگين جهاني ضريب نفوذ بيمه بايد ظرفيت هاي مغفول مانده را فعال كنيم و من به جرات مي گويم بيش از پنجاه درصد از بازار بيمه كشور دست نخورده و بكر باقي مانده است.
رييس كل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران فعاليت هاي صورت گرفته در حوزه فرهنگسازي صنعت بيمه را مثبت ارزيابي كرد و افزود: شناساندن ظرفيت ها، مزيت ها و كاركردهاي چشمگير صنعت بيمه مي تواند به همگاني شدن صنعت بيمه منتهي شود و خوشبختانه با شتاب قابل قبولي در اين مسير حركت مي كنيم.
وي خاطرنشان كرد: افزايش ضريب نفوذ از كمتر از يك و دو دهم درصد به يك و هشت دهم درصد يك دستاورد بزرگ است و بايد به گونه اي عمل كنيم كه در آينده نزديك خود را به استانداردهاي بين المللي برسانيم.
مهندس سيد محمد كريمي در بخش ديگري از سخنان خود، با قدرداني از نيروهاي بازرسي و حسابرسي بيمه مركزي، گفت: مسئولان خدمتگزار بايد با تمام توان خود نقش بازوي تواناي مردم را ايفا كنند و اگر موانعي بر سر راه ايجاد شد لااقل گوش شنوايي براي حرف ها و درد دلهاي آنان باشند.
وي با ابراز خرسندي از تلاش هاي صورت گرفته در زمينه رشد آمار پاسخگويي به شكايات و حل مسائل و معضلات بيمه اي شهروندان ، خاطرنشان كرد: افزايش سطح رضايتمندي مردم، هدف و ماموريت اصلي ماست و بايد با توسل به راهكارها و شيوه ها، ظريف اين ماموريت حساس را انجام دهيم.
وي برخورد جدي و توام با متانت و خوشرويي را لازمه كار بازرسي، حسابرسي و پاسخگويي به شكايات دانست و گفت: كساني كه در اين مسئوليت هاي حساس و خطير فعاليت مي كنند بايد قدر اين جايگاه را بدانند زيرا توفيق در انجام اين خدمت قطعاً رضايت خدا و خلق را در پي خواهد داشت.
گفتني است در ابتداي اين نشست، علي كرمي – مديركل دفتر ارزيابي عملكرد، حسابرسي داخلی و پاسخگويي به شكايات، گزارش مفصلي از عملكرد ۹ ماهه نخست سال ارائه كرد و در پايان نيز با اهداي لوح تقدير توسط رييس كل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران از تلاشگران، تقدير به عمل آمد.

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی