پرش لینک ها

ظرفیت بندر نوشهر طی یکسال آینده افزایش می یابد

 

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از افزایش ظرفیت سالانه منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر به پنج میلیون تن طی یکسال آینده خبر داد.

مهندس سید نبی سیدپور در جلسه بررسی راهکارهای رفع موانع ومشکلات حمل و نقل کالا در بندر نوشهر که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد با اعلام این مطلب افزود : در حال حاضر ظرفیت سالانه تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر ۵/۳ میلیون تن می باشد و با تکمیل طرحهای توسعه ای و زیر ساختی بندر نوشهر، ظرفیت این بندر طی یکسال آینده به ۵ میلیون تن خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تبدیل بندر نوشهر به منطقه ویژه اقتصادی موجب توجه بیشتر سرمایه گذاران بخش خصوصی شده است ابراز امیدواری کرد که با احداث پایانه و زیر ساخت های مناسب حمل و نقل موجبات رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه فراهم گردد.

در ادامه محمدعلی قمی اویلی فرماندار شهرستان نوشهر با اشاره به مشکلات ترافیکی حمل و نقل کالا در بندر نوشهر بر ضرورت رفع مشکلات موجود در این زمینه و تسریع در ترخیص کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر تاکید کرد.

همچنین مهندس نصرا.. نژاد مدیر کل حمل و نقل و پایانه های مازندران در این جلسه طی سخنانی تشکیل شرکت های حمل و نقل را یکی از راهکارهای اصولی رفع مشکلات حمل و نقل کالا عنوان کرد و افزود : رفع مشکلات حمل و نقلی مرتبط با بندر نوشهر، نیازمند همکاری های همه جانبه دستگاههای دولتی ،شهرداری وشرکتهای خصوصی فعال در بخش حمل و نقل است.

منبع: نوشهر آنلاین

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی