پرش لینک ها

رکورد وقت اضافه فوتبال جهان،در نوشهر شکسته شد

 

تیمهای فوتبال نوژن شموشک شهرداری نوشهر و پرسپولیس گناوه از هفته سیزدهم رقابتهای فوتبال دسته دوم کشور در ورزشگاه شهدای نوشهر به مصاف یکدیگر رفتند.

در نیمه اول این بازی تیم فوتبال پرسپولیس گناوه که با بازی در شرایط زمین باتلاقی و گل آلود ورزشگاه شهدای نوشهر آشنایی چندانی نداشت توانست نسبت به تیم نوشهری ببازی بهتری از خود به نمایش بگذارد و این تیم را تحت فشار قرار دهد.

اما در ادامه و در اواخر نیمه اول این تیم شموشک شهرداری نوشهر بود که توانست در دقیقه ۴۴ بازی با گل جابر اقبالی با نتیجه یک بر صفر این نیمه را به سود خود به پایان برده و به رختکن برود.

اما در نیمه دوم بازی شموشک شهرداری نوشهر متفاوت ظاهر شد و موفق شد در همان دقیقه اول نیمه دوم یعنی دقیقه ۴۶ توسط امیرصالحانی به گل دوم خود دست یابد.

اما در دقیقه ۵۷ این بازی در یک برخورد غیرعمد بازیکن شموشک شهرداری نوشهر با دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گناوه برخورد کرد و این دروازه بان به شدت مصدوم و نقش بر زمین شد.

دروازه بان پرسپولیس گناوه که بر اثر شدت مصدومیت ، دیگر قادر به ادامه بازی نبود با آمبولانس حاضر در ورزشگاه بلافاصله برای پیگیری حال وی و درمان به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شد که پس از معاینات پزشکی و عکسبرداری از ناحیه دنده های سمت راست بدن وی ، خوشبختانه شک و تردید ها درباره شکستگی این ناحیه از بدن وی برطرف شد و پس از درمان های اولیه از بیمارستان مرخص شد.

گلهای شموشک شهرداری نوشهر تمامی نداشت و در دقیقه ۷۲ بهزاد جعفری سومین گل بازی را برای شموشکی ها زد و در مقابل تیم پرسپولیس گناوه چهار دقیقه بعد یعنی دقیقه ۷۶ توسط کامران موسی زاده پاسخ یکی از سه گل شموشکی ها را داد دروازه این تیم نوشهری را باز کرد.

در این بازی یک اتفاق بسیار نادر و بی نظیر رخ داد که طی آن داور بازی ۱۴ دقیقه وقت تلف شده را در پایان بازی دو تیم شموشک شهرداری نوشهر و پرسپولیس گناوه اعلام کرد که باعث شگفتی همه حاضران در ورزشگاه شهدای نوشهر شد و بدین ترتیب رکورد گرفتن وقت اضافه در فوتبال جهان در ورزشگاه شهدای نوشهر و در بازی این دو تیم شکسته شد.

تیم فوتبال شموشک نوشهر نیز ضمن اداره بازی در وقت های تلف شده، از موقعیت های خود استفاده کرده و موفق شد گل چهارم خود را نیز توسط امیرصالحانی در دقیقه ۹۹ بازی به ثمر برساند و در نهایت با نتیجه ۴ بر یک تیم پرسپولیس گناوه را شکست دهد.

بهاالدین پناهی سرمربی شموشک شهرداری نوشهر در پایان بازی در گفتگو با نوشهرآنلاین در نوشهر گفت: بازی بسیار خوبی بود و بازیکنان ما می توانستند بهتر از این ظاهر شوند اما شرایط نامطلوب زمین اجازه کار بیشتر را به تیم ما نداد ولی باز هم در چنین شرایطی چهار گل به تیم حریف زدیم.

وی افزود: تیم ما در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و ما همیشه برای برد درمقابل حریفان خود ظاهر می شویم و مطمئنا روزهای روشن و خوبی در انتظار تیم شموشک نوشهر است.

وی درباره اعلام ۱۴ دقیقه وقت اضافه از سوی داور بازی اظهار کرد: اگر داور ۸ دقیقه وقت اضافه می گرفت هیچ گونه مشکلی بوجود نمی آمد اما اینکه ۱۴ دقیقه وقت اضافه اعلام شود تعجب برانگیز بود.

محمدرضا عبدی یکی از پیشکسوتان فوتبال کشور که در ورزشگاه شهدای نوشهر حضور داشت در گفتگو با نوشهرآنلاین درباره اعلام ۱۴ دقیقه وقت اضافه از سوی داور ، اظهار کرد: سالهای زیادی در فوتبال رسمی کشور بازی کردم و تا بحال چنین چیزی ندیدم.

وی افزود: اعلام ۱۴ دقیقه وقت اضافه از سوی داور بازی تیمهای فوتبال شموشک شهرداری نوشهر و پرسپولیس گناوه در فوتبال جهان بی سابقه بود و داور می توانست حدود ۸ دقیقه وقت تلف شده را در پایان این بازی لحاظ کند که این بهتر بود.

منبع: نوشهر آنلاین

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی