پرش لینک ها

بارندگی شدید موجب جاری شدن سیل درغرب مازندران شد

بارندگی شدید که ازروزگذشته درمناطق مختلف مازندران بویژه غرب استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد موجب جاری شدن سیل، آبگرفتگی واحدهای مسکونی و تجاری و اختلال در تردد خودروها درمحورهای مواصلاتی این مناطق شد.
به گزارش نوشهر آنلاین از ایرنا/شهرهای نور، نوشهر، چالوس ، عباس آباد ، تنکابن و رامسر هم اکنون وضعیت دراین مناطق بویژه درشهرهای نوشهر و چالوس به گونه ای است که عبور و مرورخودروها به دلیل آبگرفتگی معابرعمومی با مشکل رو به رو شده است.

براساس گزارش های دریافتی ازمنابع رسمی، به دلیل طغیانی شدن برخی از رودخانه ها از جمله ˈماشلکˈ و ˈگنداب رودˈ، سطح وسیعی ازمناطق مختلف شهرهای نوشهر و چالوس را آب همراه با گل و لای دربرگرفته و به انسداد برخی راه های ارتباطی انجامیده است.

بنا به گزارش خبرنگار ایرنا در منطقه، هم اکنون بسیاری از خیابان های نوشهر از جمله خیابان فردوسی شمالی، بابا طاهر، محوراصلی نوشهر و چالوس، مناطق شهری بهجت آباد، هلستان، کشکسرا و اشکاردشت دچار آبگرفتگی شدید است و سرعت و حجم آب به حدی است که موجب زیرآب رفتن و جا به جایی برخی از خودروها درمعابراین شهرها شده است.

فرماندارنوشهرگفت: به دلیل جاری شدن سیل، سطح وسیعی ازمناطق شهری بهجت آباد، شریعت آباد، روستای کشکسرا و بخشی از مناطق کورکورسر درمحاصره آب قرار گرفته و وضعیت نگران کننده است.

ˈمحمدعلی قمی ˈ در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: باوجود این که نیروهای امداد رسانی از ساعات اولیه وقوع سیل یعنی ازساعت ۳ بامداد امروز در محل حادثه حضورپیدا کرده اند اما خدمات رسانی به سیلزدگان دراین مناطق با دشواری صورت می گیرد.

وی ادامه داد: هرچند مدیریت ستاد بحران درشهرستان از نخستین ساعات وقوع سیل فعال شده است اما همکاری مسوولان استانی برای کاهش میزان خسارت وارده ناشی از این حادثه غیرمترقبه بسیار ضروری است.

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی