پرش لینک ها

پرداخت بیش از 60 مورد خسارت به زلزله زدگان آذربایجان شرقی

مدیریت بیمه های آتش سوزی بیمه سامان خبر داد: بر اساس بررسی پرونده های خسارت واصله تاکنون از سوی بیمه سامان به 66 مورد خسارت زیان دیدگان در زلزله آذربایجان شرقی رسيدگی و مبالغ خسارت به آنان بصورت کامل پرداخت شده است.

فريبا نقی پور در ادامه اضافه نمود: در پی وقوع زلزله 6/2 ریشتری استان آذربایجان شرقی از شهریور91 کار پرداخت خسارت به آسیب دیدگان زلزله آذربایجان شرقی آغاز شده است. در این راستا و در جهت ارائه خدمات با سرعت بیشتر، تیم کارشناسی خسارت بیمه سامان به مناطق آسیب دیده استان آذربایجان شرقی اعزام شده و کار رسیدگی به پرونده ها و پرداخت خسارت به زلزله زدگان از طريق شعبه بیمه سامان در استان آذربايجان شرقی و دفترمرکزی در حال انجام می باشد.

بیمه آتش سوزی سامان خطراتی که خانه و اثاثیه را تهدید می‌کند، بر طبق شرایط بیمه نامه تحت پوشش قرار می‌دهد. شرکت بیمه سامان به منظور فروش آسان و کاهش تشريفات اداری، بيمه نامه آتش سوزی را به صورت دفترچه ای طراحی نموده است. دفترچه مذکور طوری طراحی شده است که نماينده بيمه گر يا واحد صدور بتواند به سرعت و در محل بیمه نامه را صادرنمايد.   با این دفترچه واحد های مسکونی دیگر نگران پیامدهای ناگواری مانند زلزله  نخواهند بود.  این واحد ها می توانند برای ساختمان، تاسیسات و اثاثیه داخل ساختمان در مقابل خطراتی مانند آتش سوزی ، صاعقه ،انفجار وزلزله از بیمه آتش سوزی شرکت بیمه سامان استفاده نمایند.

بیمه سامان با چشم انداز خلاقیت و تمایز در ارائه خدمات به مشتریان آینده نگر، فراهم کننده کلیه خدمات بیمه ای است.

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی