پرش لینک ها

حضور دبیرکل سازمان جهانی یونسکو در جشن شب نیما یوشیج در نوشهر

جشن بزرگ شب نیما یوشیج در تاریخ ۲۱ آبان ماه ۹۱ در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل بنادر و کشتیرانی مازندران – نوشهر برگزار می شود و مهمانان ارزشمندی از دنیای فرهنگ و هنر و سینما نیز دعوت شدند.

مولایی کندلوسی/وی افزود: در مکاتباتی که با دکتر سعیدآبادی دبیرکل سازمان جهانی یونسکو در ایران داشتیم ایشان تمایل خود را برای حضور در این جشن اعلام کردند و ما اکنون در حال فراهم کردن مقدمات ایشان را بعنوان مهمان ویژه در جشن شب نیما در نوشهر هستیم.

وی بیان داشت: به زودی دعوتنامه رسمی برای دکتر سعیدآبادی دبیرکل سازمان جهانی یونسکو در ایران از سوی موسسه فرهنگی و هنری نیما ارسال می شود و این باعث افتخار است که بتوانیم در خدمت ایشان باشیم.

زندی در ادامه اظهار کرد: همچنین از دکتر حجت اله ایوبی که از چهره های شاخص و فرهنگی استان مازندران در سطح کشور و رئیس موسسه فرهنگی ” اکو ” نیز می باشد جهت حضور در این مراسم جشن شب نیما و همکاری های دوجانبه و نزدیک دعوت بعمل آمد.

وی تصریح کرد: در جشن شب نیما در نوشهر در کنار برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از هنرمندان و فیلمسازان برجسته سینمای ایران و مازندران تجلیل بعمل خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم در حال انجام می باشد و نوشهر با برگزاری مراسم جشن شب نیما یوشیج ، آبان ماه خاطره انگیزی را به خود خواهد دید.

[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی