پرش لینک ها

بیمه مسافرتی سامان نیازهای واقعی مسافران ایرانی را پوشش می دهد

احمد رضا ضرابیه، معاون طرح و برنامه شرکت بیمه سامان در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرد : بیمه سامان با هدف تقويت اعتماد عمومي به صنعت بيمه و افزايش آگاهي عمومي از خدمات بيمه ای، انطباق کامل شرایط محصولات و خدمات خود با نیاز مردم عزیز کشورمان را ارزیابی مجدد می کند.

در این راستا طرح های جدید بیمه مسافرتی با نگاهی نو به نیاز هموطنانمان در سفرهای خارج از کشور توسط شرکت بیمه سامان طراحی و عرضه شده است.

وی در این باره گفت  :پس از انجام تحقیقات میدانی و تحلیل نیازهای واقعی مشتریان، محققان بیمه سامان مقاصد اصلی مسافران ایرانی، متوسط مدت زمان سفرهای ایشان و خطرات عمده ای که این مسافران را در خارج از کشور تهدید می کند را شناسایی کرده و بر اساس این اطلاعات طرحهای جدید بیمه مسافرتی سامان را، آنگونه که مورد نیاز مردم است، طراحی کرده اند.

همچنین با توجه به اینکه یکی از نیازهای اصلی مشتریان ، دریافت اطلاعات کامل، درست و به موقع ارزیابی  شده است، و به منظور تسهیل فرآیند بررسی و پرداخت خسارت، در دفترچه شرایط عمومی بیمه مسافرتی سامان، کانالهای اعلام خسارت، شرایط پرداخت خسارت، مدارک و مستندات مورد نیاز بیمه سامان برای پرداخت خسارت، بصورت کاملاً گویا ذکر شده است.

ضرابیه وظیفه اصلی بیمه سامان را تأمین اطمینان و آرامش برای جامعه عنوان نمود و در این باره اضافه کرد: اگر ارائه بیمه مسافرتی سامان به مردم کشورمان به عنوان یک محصول نوین بتواند خاطره ای خوش در ذهن حتی یک هموطن ایرانی ایجاد کند، بیمه سامان رسالت خود را انجام داده است.

احمد رضا ضرابیه ،تصريح کرد : هر مسافر، با توجه به بودجه سفر خود، میزانی مشخصی ارز به همراه دارد که در نظر دارد این میزان ارز را برای مقاصد مشخص از جمله، هزینه اقامت، ایاب و ذهاب، خورد و خوراک، خرید و غیره مصرف کند. در صورتیکه خدای نکرده اتفاقی برای مسافر بیفتد، این ارز می بایست برای مواردی از جمله هزینه بیمارستان و پزشک و غیره صرف شود.با برخورداری از بیمه مسافرتی سامان، نه تنها هزینه های تحمیل شده به مسافر به علت بیماری و حوادث تحت پوشش می باشد بلکه این هزینه نیز توسط بیمه سامان بصورت مستقیم و در خارج از کشور به پزشک، بیمارستان و یا مرکز خدماتی پرداخت می شود و مسافر نگرانی از مصرف ارز همراه خود ندارد

ضرابیه اضافه نمود : هزینه های درمانی، فوریت های پزشکی و دندانپزشکی، تاخیر در حرکت هواپیما و گم شدن چمدان ها از جمله مواردی است که بیمه مسافرتی سامان تحت پوشش قرار می دهد تا مسافرین گرامی با خیالی آسوده سفری بیادماندنی را تجربه کنند. از جمله مزایای عمده بیمه مسافرتی سامان می توان به خدمات 24 ساعته، پشتیبانی اپراتور فارسی زبان و پرداخت هزینه های خسارت بصورت مستقیم از طریق مراکز خدماتی و درمانی در سراسر جهان اشاره کرد.

مسافران و علاقه مندان به حوزه گردشگری و سفر برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرحهای جدید بیمه مسافرتی سامان می توانند به پایگاه اطلاع رسانی شرکت بیمه سامان به آدرس www.samaninsurance.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن چهار رقمی 8943 – 021  تماس گرفته و یا به نمایندگی های مجاز بیمه سامان در سراسر کشور مراجعه نمايند .

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی