استقرار مدیریت توسعه بازار در بیمه سامان

استقرار مدیریت توسعه بازار در بیمه سامان

در راستای چشم انداز شرکت بیمه سامان مبنی بر خلاقیت و تمایز در ارائه خدمات به مشتریان آینده نگر و ماموریت شرکت بر پایه رهبری و توسعه یک سازمان خلاق و پویا در ارائه خدمات به مشتریان آینده نگر، مدیریت توسعه بازار بیمه سامان به بعنوان اولین مدیریت توسعه بازار در صنعت بیمه از ابتدای سال 1391 فعالیت خود را آغاز نمود.

در این ارتباط سروش مساواتی، مدیر امور توسعه بازار شرکت بیمه سامان هدف از تشکیل این مدیریت را ایجاد و ترویج رویکرد تاکید بر شناسایي و تامین نیاز مشتری و تکیه بر اصول مشتری مداری دانست.

وی در ادامه اشاره کرد: مدیریت توسعه بازار بیمه سامان از چهار اداره تحقیق و بررسی، تولید و توسعه محصول، بازاریابی و مدیریت محصول و اداره روابط عمومی و تبلیغات تشکیل گردیده و با اهداف و برنامه های تحقیق و بررسی نیاز مشتریان، جمع آوری و پالایش اطلاعات بازار، شناخت فرصتهای موجود، تهیه و توسعه محصولات و خدمات نوین بیمه ای، مدیریت روابط با مخاطبین، مدیریت و اجرای تبلیغات بهینه، مدیریت نشان تجاری، شناسایي بازارهای هدف و تهیه برنامه های بازاریابی کوتاه و بلند مدت با تیمی جوان و دانش محور و با شعار استفاده از دانش روز و کار تیمی فعالیت های خود را آغاز نموده است.

[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]

بدون دیدگاه

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.