پرش لینک ها

مطالعه ی سوالات زیر به افزایش بار اطلاعاتی شما کمک شایانی خواهد نمود:

درصورت تاخیر در پرداخت حق بیمه، آیا بیمه گذار جریمه دیرکرد باید بپردازد؟

خیر، ولی با توجه به شرایط عمومی در صورتیکه اندوخته بیمه نامه ، هزینه های بیمه گری را پاسخگو نباشد بیمه نامه به حالت تعلیق در می آید و با توجه بهشرایط عمومی برخود می شود.

برای گرفتن وام چه ضمانت هایی لازم است و مدت زمان وام وبازپرداخت آن چگونه است ؟

فقط تکمیل فرم درخواست توسط بیمه گذار کافی می باشد، چون اندوخته بیمه نامه به عنوان وثیقه در نظر گرفته می شود. مدت زمان پرداخت وام ده روز کاری می باشد و بازپرداخت وام طی 2 قسط در یک سال می باشد یعنی اقساط شش ماهه و در صورتیکه مبلغ وام بیش از 1.000.000 تومان باشد طی 4 قسط در 2 سال(اقساط 6 ماهه) ، در صورت عدم پرداخت اقساط وام جریمه درکرد در نظر گرفته می شود( 25%)

حقوق بازنشستگی از محل عمر چه تفاوتی با حقوق بازنشستگی تامین اجتماعی دارد؟

حقوق بازنشستگی بیمه عمر از محل اندوخته هر بیمه گذار پرداخت می شود و با توجه به شرایط سنی و مبلغ حق بیمه متغیر خواهد بود ولی حقوق بازنشستگی تامین اجتماعی بر اساس مبلغ  پرداختی ثابت خواهد بود.

اگر کسی اطلاعات پرسشنامه را به غلط پرنماید چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

 مطابق شرایط عمومی بند 3 برخورد می گردد

شرایط وام دهی در بیمه عمر چگونه است ، کارمزد وام چقدر است؟​

از پایان سال اول بیمه گذار می تواند معادل 90 درصد اندوخته را به عنوان وام دریافت نموده به ترتیبی که در پایان سال هفتم امکان دریافت 100 درصد اندوخته به عنوان وام وجود دارد به عبارتی دیگر معادل 100 ارزش بازخریدی در پایان هر سال می باشد نرخ سود این وام معادل سود قطعی صندوق ریسک متوسط بوده که 2 تا 3 درصد کارمزد هم به آن اضافه می گردد.

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی